Reklamace zboží
Pokud potřebujete reklamovat zboží, nahlaste reklamaci na 732 706 314 nebo davidmares@volny.cz. Vyplňte prosím přiložený dokument a přiložte k reklamovanému zboží. Dokument obsahuje údaje potřebné k vyřízení reklamace zboží bez zbytečných průtahů a odešlete na AUTODÍLY Zdeněk Štancl, Demlova 30, 586 01 Jihlava.
Pokud požadované informace nedodáte, můžeme vás kontaktovat zpět a požádat o jejich doplnění. Reklamační řízení započne ve chvíli, kdy obdržíme kompletní zboží i informace nutné k reklamaci.
Při reklamaci již namontovaných náhradních dílů je nutné vyplnit reklamační protokol (k dispozici níže). V tomto protokolu se uvádí údaje o vozidle, kam byl díl namontován (včetně stavu ujetých kilometrů při montáži a demontáži), údaje o servisu nebo certifikované autodílně, kde Vám byl díl na vůz instalován, a popis závady.
Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. Pokud je reklamace vyřízena jako oprávněná, může zákazník požadovat proplácení nákladů nutných k zaslání zboží. Výše hrazené dopravy se řídí ustanoveném NOZ jako nejnižší nutné náklady k doručení zboží.
Reklamované zboží odeslat na: